Vår Side
Opplev en smidigere og mer effektiv kundebehandling med Vår Side.
Den innovative løsningen som revolusjonerer måten kundesentre arbeider på.
Alle henvendelser sendes gjennom én kanal, uavhengig av opprinnelsessted:
e-post, post, telefon eller andre kanaler.
Største fordel er evne til å effektivisere både digitale og ikke-digitale henvendelser. Saksbehandlere kan enkelt representere kunden, prosessen betydelig forenklet. Dette sparer både tid for begge parter.
Før måtte kundesenteret gjennom flere trinn for å opprette en sak, legge til rett informasjon og organisere dokumentasjon. Nå med Vår Side blir alt dette automatisert og standardisert, noe som eliminerer risikoen for feil og forbedrer brukeropplevelsen betydelig.
Alle henvendelser sendes gjennom én kanal, uavhengig av opprinnelsessted:
e-post, post, telefon eller andre kanaler.
Største fordel er evne til å effektivisere både digitale og ikke-digitale henvendelser. Saksbehandlere kan enkelt representere kunden, prosessen betydelig forenklet. Dette sparer både tid for begge parter.
Før måtte kundesenteret gjennom flere trinn for å opprette en sak, legge til rett informasjon og organisere dokumentasjon. Nå med Vår Side blir alt dette automatisert og standardisert, noe som eliminerer risikoen for feil og forbedrer brukeropplevelsen betydelig.